Summernote links - new normal?

Is this normal new when using summernote

<link rel="stylesheet" href="/dmxAppConnect/dmxSummernote/summernote-bs4.min.css" />
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/summernote-bs4.min.js" defer></script>
  <link rel="stylesheet" href="/dmxAppConnect/dmxSummernote/summernote-lite.min.css" />
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/summernote-lite.min.js" defer></script>
  <link rel="stylesheet" href="/dmxAppConnect/dmxSummernote/summernote.min.css" />
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/summernote.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-ar-AR.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-az-AZ.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-bg-BG.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-bn-BD.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-ca-ES.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-cs-CZ.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-da-DK.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-de-CH.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-de-DE.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-el-GR.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-en-US.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-es-ES.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-es-EU.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-fa-IR.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-fi-FI.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-fr-FR.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-gl-ES.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-he-IL.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-hr-HR.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-hu-HU.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-id-ID.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-it-IT.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-ja-JP.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-ko-KR.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-lt-LT.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-lt-LV.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-mn-MN.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-nb-NO.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-nl-NL.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-pl-PL.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-pt-BR.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-pt-PT.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-ro-RO.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-ru-RU.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-sk-SK.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-sl-SI.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-sr-RS-Latin.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-sr-RS.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-sv-SE.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-ta-IN.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-th-TH.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-tr-TR.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-uk-UA.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-uz-UZ.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-vi-VN.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-zh-CN.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxSummernote/lang/summernote-zh-TW.min.js" defer></script>
  <script src="/dmxAppConnect/dmxBootbox5/bootstrap-modbox.min.js" defer></script>

I think this was already reported here:
https://community.wappler.io/t/summernote-add-all-language-css-script-and-cdn-files-in-main-layout/53057

Thanks Francisco missed that.
Also seems to be some functionality issues, cant apply style etc.
Will see what is resolved due to bug report and will submit another re functionality of still not working